skip to Main Content
+ 45 42 44 02 36 info@woodfiber.dk

Betaling

KKS Danmark modtager betaling via bankoverførsel. Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er excl. moms. Vi afsender varerne efter bestilling, men aflæsser først når vi har registreret indbetalingen på vores konto.

Levering

KKS Danmark håndterer og sender indgåede ordrer indenfor 3 hverdage.
Der leveres fra kant af lastbil og der påregnes 1 time til aflæsning. Herefter faktureres der for efterfølgende påbegyndt time. Rettidig levering forudsætter at transportfirmaet overholder sine leveringsbetingelser. Såfremt der opstår forsinkelser hos transportfirmaet, vil dette forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. KKS Danmark kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos transportfirmaet. Levering til Bornholm, samt visse danske småøer kan medføre ekstra leveringsomkostninger, ligesom leveringstiden må påregnes at være en smule længere, idet forsendelser til disse områder i nogle tilfælde kan vare flere dage. Som modtager kan du evt. vælge en leveringsdato, der kompenserer for dette.
Der leveres ikke til Færøerne, Grønland og udlandet.

Reklamationsret

KKS Danmark yder 2 års reklamationsret i henhold til købeloven, omfattende fabrikations- og materialefejl, der konstateres ved varens normale anvendelse. Reklamationsretten dækker ikke fejl, skader eller slitage, direkte eller indirekte opstået som følge af forkert håndtering, opbevaring, vold eller uautoriserede indgreb. Reklamation over fejl og mangler, som bør opdages ved sædvanlig undersøgelse af varen, skal meddeles KKS Danmark indenfor 8 dage. Varen kan efterfølgende returneres for ombytning eller efter aftale evt. kreditering. I forbindelse med reklamationssager afholder KKS Danmark returneringsomkostninger i rimeligt omfang.

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:
KKS Danmark
Klostergården 5,
4400 Kalundborg

Varereturnering foregår også til denne adresse – bemærk at vi ikke modtager varer sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav, men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger leverancen – eksempelvis kopi af ordrebekræftelse og kontonummer for bankkonto, hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og KKS Danmark har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

Back To Top